روزهای پرمشغله...

سلام بچه ها...سلام وبلاگی...خوبی؟من خوبم 

این روزا حسابی مشغولم نزدیک امتحاناته و هر روز یه هزار تایی امتحان داریم 

خلاصه من وقت نمیکنم اپ کنم دلم نقطه میشه برای وبلاگی ولی نمیشه که بیام همش مغشولم 

یه یک ماهی میرم و میام... 

بچه ها بعدا که با دست پر میام...اگه الان بگم وقتی برمیگردم میخوام چکار کنم دیگه بی مزه میشه ... 

فقط بدونید من خهلی دوسش دارم اون پستی که قراره حدود یک ماه دیگه اپ بشه 

از الان که بهش فک میکنم قند تو دلم اب میشه... 

خوچ بحال خودمممم 

وبلاگی خدافظی...بای بای.../. 


 

بچه ها این پاتوق من که هی میاد میپرسید پاتوقه من نیست...پاتوقه منه...این با اون فرق فوکوله 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
کمال دوشنبه 26 اردیبهشت 1390 ساعت 11:30 ب.ظ http://baroonedeltangi.blogsky.com

سلام
خوج به حالت
چطوری؟
دیگه چه خبر؟
از این حرفا
امتحانات خوج بگذره
بیکارماااااا نه؟
نه
حالا چی شد که به این نتیجه رسیدی؟
به نظر همچینم مزخرف نمیای

سلام.خوچ به حالم؟چرا آیا؟
ممنون خوبم.شما خوبی؟
سلامتی خبری نیست...
امتحانات خوچ نمیگذره...
بیکاری هم شغله...
کدوم نتیجه ایا رسیده ام؟
مزخرف؟نمیدونم...شاید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد