اولین پست

 

 

سلام وبلاگ عزیزم...اولین روز زندگیت را تبریک میگم 

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
آرمین آران چهارشنبه 10 فروردین 1390 ساعت 09:17 ق.ظ http://aranlar.blogsky.com

سلام
تبریک عرض میکنم
ولی اینجوری با تبریک مبریک نمیشه مزخرف نوشت

امیر محمد چهارشنبه 10 فروردین 1390 ساعت 11:02 ق.ظ

سال جدید همراه با تولد ویلاگت را تبریک عرض می کنم
حالا چرا این اسم را انتخاب کرده ای من که نمیدونم ولی امیدوارم بعدها اسمش تبدیل بشه به با شخصیت ترین دختر دنیا

آریان چهارشنبه 10 فروردین 1390 ساعت 09:13 ب.ظ http://yasse-barfi.blogsky.com

سلام...
وبلاگ خوبی داری....

به وبلاگ منم حتما سر بزن..
منتظرتم

رومینا چهارشنبه 10 فروردین 1390 ساعت 09:16 ب.ظ http://black-love.blogsky.com/

سلام خانومی

نمیدونم این چندمین وبلاگی که میزنی عزیزم

ولی امیدوارم موفق باشی

سال جدیدم بهت تبریک میگم

همچنین تولد وبلاگ کوچولوتو

من رومینا هستم
خوشبختم از آشناییت

نمیدونم چرا برای آپ جدیدت اجازه ی کامنت دادن ندادی

ولی من میتونم گوشی باشم برای حرفات

شعار نمیدم که میتونم کمکت کنم

ولی قول میدم همدردی کنم

موفق باشی خانومی

لینک شدی عزیزم

سلام خوش اومدی عزیزم...
این اولین وبلاگیه که توی بلاگ اسکای میزنم...
وبلاگی دربلاگفا دارم که دلنوشته هامو اونجا مینویسم...
ان شا الله دراینده ادرسشو همینجا میذارم...
ممنون از بابت همدردیت...

امین چهارشنبه 10 فروردین 1390 ساعت 09:29 ب.ظ http://aminmarmulak.blogsky.com

سلام
خوش اومدی به جمع بلاگ اسکای یی ها
میذاشتی دو روز از نوشتنت میگذشت بعدا خسته میشدی
امیدوارم تو کارت موفق باشی
سال جدید رو هم بهت تبریک میگم
مینا من لینکت کردم اگه تو هم دوست داشتی لینکم کن
یه پیشنهادم دارم برات بیا تو وب من و برو مطلب
"معرفی وبلاگ به موتورهای جستجوگر برای بالا بردن بازدید کنندگان" بخون و بهش عمل کن اینجوری وبت تو لیست گوگل و یاهو میره و بازدید کننده هات زیاد میشن
بیای تو وبم و نظر بذاری خوشحال میشم
فعلا خداحافظ

سلام
ممنون...
شما رو گزینه نکردند؟ما رو گزینه کردند...بعد خسته شدیم خهلی
اخه کی حاضره مزخرفات منو بخونه

چشم در اینده ای نزدیک بهتون سر میزنم...


ترلان شنبه 17 اردیبهشت 1390 ساعت 09:03 ب.ظ

سلام . چی شده اینقدر ناامیدی؟این چه جور اسمه رو وبلاگت گذاشتی ؟

سلام عزیزمممنون...قدم روی چشمام گذاشتی...
چرا ادرس وبلاگتو نگذاشتی عزیز؟
---
چی بگم والا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد